خبرگزاری کار ایران

پیگیری حادثه مرگ ۵ کارگرلایروب در شرکت نفت برداسپی/ رئیس اداره کار کوهدشت: گزارش را نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۳۰۳

رئیس اداره کار کوهدشت، گزارش علت حادثه مرگ پنج کارگر مخازن نفت را ارائه نداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شامگاهِ هجدهم آذرماه در شرکت نفت برداسپی کوهدشت واقع در استان لرستان؛ پنج کارگر به اسامی «حسن لطفی»، «علی احمدجو»، «امین طالبیان»، «علی‌اکبر جباری» و «محمد احمد جو» که تحت مسئولیت «شرکت ارگ‌سازان ناوه» به عنوان کارگر لایروب در «مرکز انتقال نفت برداسپی کوهدشت» مشغول به کار بودند، جان خود را از دست دادند.

بیستم آذر، یک روز بعد از پیدا شدن اجساد این پنج کارگر که ساعت‌ها در زیر آوار مانده بودند، همتی رئیس اداره کار کوهدشت در ارتباط با گزارش حادثه و علت بروز آن به ایلنا گفت: «نهایتاً تا یکی دو روز آینده گزارش نهایی در رابطه با علت حادثه آماده می‌شود».

او تاکید کرد «حتماً گزارش را تا فردا ارائه خواهم کرد، آن زمان تماس بگیرید....».

۲۲ آذر، دو روز بعد از اطمینان دادن رئیس اداره کار، دوباره به سراغ این مقام مسئول رفتیم؛ همتی در پاسخ به این سوال که گزارش حادثه چه شد؛ گفت: گزارش را تا به وزیر کار ارائه ندهیم و تایید نکند، نمی‌توانم به شما ارائه بدهم.

او در پاسخ به اینکه شما در بیستم آذر اطمینان داده بودید تا یکی دو روز آینده حتما گزارش را به همراه علت و مقصران حادثه ارائه خواهیم کرد؛ گفت: من این را گفتم ولی حالا گزارش را ارائه نمی‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز