خبرگزاری کار ایران

خسارتِ میلیاردی به یک تولیدکننده بعد از بارندگی!/ بیمه: خسارت نمی‌دهیم، «سایر موارد» است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۵۸

مدیر یکی از شرکتهای صنعتی تولید پارچه در آستانه‌ی اشرفیه گفت: آب و فاضلابِ اینجا بعد از یک بارندگی سریع پر می‌شود. زباله‌های روبه‌روی سوله‌ها نیز مشکلاتِ بسیاری ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر یکی از شرکتهای صنعتی تولید پارچه در آستانه‌ی اشرفیه از خسارتِ وارد شده به تولیدات خود خبر داد و گفت: بر اثر بارندگی‌ای که در ابتدای هفته داشتیم و به علت غیراستاندارد بودن سقف سوله حدود ۲ میلیارد تومان خسارت به تولیدات ما وارد شده است. 

وی با اشاره به مشکلاتِ شهرک صنعتیِ آستانه‌ی اشرفیه گفت: ما گناه نکردیم در این شهرک کار می‌کنیم! آب و فاضلابِ اینجا بعد از یک بارندگی سریع پُر می‌شود و چون آب راه فرار ندارد، تمام معابر پر از آب می‌شود. زباله‌های روبه‌روی سوله‌ها نیز مشکلاتِ بسیاری ایجاد کرده و با توجه به شدتِ بادی که در این محل آمده این زباله‌ها راه خروج آب از سقف را بسته و چون سوله به شکل غیر استاندارد ساخته شده، آب از داخل به داخل کارخانه نفوذ کرده و به تولیدات آسیب زده است. 

مدیر این مجموعه‌ی صنعتی گفت: ۲ میلیارد تومان فقط آسیبی است که به تولیدات رسیده و اگر دستگاه‌ها مجموعه آسیب دیده باشد این خسارتِ بسیار بالاتر می‌رود. 

وی گفت: حدود ۸ سال مجموعه را بیمه حوادث و آتش‌سوزی کرده‌ام اما در این مورد بیمه اعلام کرده که «سایر موارد» است و در گزینه‌های متن قرارداد وجود نداشته پس خسارتی به ما تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز