خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی:

منشور اقدام و عمل مدیران تامین اجتماعی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۴۶۱

احمدی اسفندیاری گفت: ماحصل بررسی‌های کارگروه‌های تخصصی به ۱۰ محور کلی تبدیل و با عنوان منشور اقدام و عمل کارکنان و مدیران سازمان، به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، احمد اسفندیاری (معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی) در همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی در قم اظهار کرد: در همایش سال گذشته مدیران سازمان تامین‌ اجتماعی، ماحصل بررسی‌های کارگروه‌های تخصصی به ۱۰ محور کلی تبدیل و با عنوان منشور اقدام و عمل کارکنان و مدیران سازمان، به استان‌ها ابلاغ شد. 

وی تأکید کرد: این منشور در ادامه پیگیری راهبردهای هشت‌گانه ابلاغی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی برای تحول در سازمان به استان‌ها ابلاغ شد و برای بالندگی محورهای ابلاغی، تجربیات موفق استان‌ها در قالب محورهای اشاره شده به دبیرخانه ارسال و مورد داوری قرار گرفت. 

اسفندیاری افزود: ۳۶۹ تجربه در مسیر تحول در سازمان تأمین‌اجتماعی از سراسر کشور و نیز ادارات و معاونت‌های ستادی سازمان، جمع‌آوری و از این تعداد ۳۳ عنوان انتخاب شد تا در قالب نشست‌های تخصصی در همایش سال جاری مورد بررسی قرار گیرند. 

وی توضیح داد: امسال نمایندگان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در بخش‌های بازنشستگی، کارگری و کارفرمایی در همایش مدیران سازمان تأمین‌ اجتماعی حضور دارند و امید داریم که در تصمیم‌سازی‌های سازمان بیشتر از نظرات و همفکری این بزرگواران بهره‌مند شویم. 

اسفندیاری در ادامه از تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌ اجتماعی خبر داد و افزود: ارزیابی عملکرد ۶ ماهه اول و تدوین برنامه ۶ ماه دوم تأمین‌اجتماعی در راستای پایدارسازی این سازمان از جمله برنامه‌ها و نشست‌های مرتبط با همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز