خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار از معدن زغال‌سنگ خاورمیانه در طبس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۱۹

بازدید رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با هدف بررسی میدانی وضعیت ایمنی و مراقبتی معدن و نحوه رعایت مسائل حفاظت فنی و فردی در عمق ۵۰۰ متری زمین انجام شد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله جلیلی (رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار) با حضور در معدن زغال سنگ پروده در شهرستان طبس، ضمن بازدید ازمعدن مذکور درجمع کارگران حاضر شد و اعلام کرد افتخار داشتم حامل پیام ارادت و خداقوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کارگران معدن باشم.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار عنوان کرد: این بازدید باهدف بررسی میدانی وضعیت ایمنی و مراقبتی معدن و نحوه رعایت مسائل حفاظت فنی و فردی درعمق ۵۰۰ متری زمین صورت گرفته شد.

این مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدبیر مسئولین و مدیران کارگاه در رعایت مسائل مراقبتی سخت‌گیری صورت می‌گیرد تا شاهد تکرار حوادث کار رایج در حوزه معادن زغالسنگ کشور نباشیم.

وی اعلام کرد: به عنوان فردی که درحوزه مراقبت و ایمنی مسئولیت دارم، وظیفه داشتم تا با انجام بازدید ضمن آشنایی با سختی های کارمعدن زغال سنگ و جمع بندی نکات مهم و قابل بررسی، این آمادگی برای مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار فراهم باشد تا با وسعت دید بیشتری موضوعات تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه‌ی معدن را انجام دهد.

 معدن زغال سنگ پروده ی طبس باداشتن ۳۰۰۰ کارگر و ظرفیت تولید سالانه بیش از دو میلیون تن زغال سنگ درکشور، بزرگترین معدن زغال سنگ خاورمیانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز