خبرگزاری کار ایران

۳ هزار قرق‌بان جنگل‌های مازندران در انتظار پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۱۵۳

قرق‌بانان مازندران می‌گویند: انتظار داریم معوقات مزدی یک ماهه و نیمه ما همین هفته واریز شود اما گویا هنوز مقدمات کار فراهم نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه هزار قرق‌بان جنگل‌های مازندران در انتظار پرداخت حقوق هستند. سیدعلی اکبر علوی‌نژاد در این رابطه می‌گوید: چرا برای پرداخت یک ماه ونیم حقوقِ ۷ تا ۸ میلیون تومانی تا این حد تعلل می‌کنند؟ چرا بودجه برای پرداخت حقوق به حساب سازمان جنگل‌ها واریز نمی‌شود؟

نماینده کارگران شرکت‌های تعاونی جنگل‌های نقی ده مزده گفت: انتظار قرق‌بانان جنگل‌های مازندران در حالی طولانی شده که هنوز خبری از زمان واریز حقوق‌ها اطلاع‌رسانی نشده است. از قرار همه چیز به تامین اعتبار توسط سازمان جنگل‌ها بستگی دارد.

به گفته علوی‌نژاد؛ مشکلات و چالش‌های کارگری حافظان جنگل از سال ۹۵ با اجرای طرح تنفس جنگل به وجود آمد و تا سال ۹۸ با جلسات متعدد با نمایندگان و رئیس برنامه بودجه، برخی مشکلات برطرف شد و برای تامین منابع مالی از اعتبارات تملکی به هزینه‌ای رسیدیم، اما اکنون دوباره با تملکی شدن مشکلات مزدی‌مان از سر گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان مازندران در ادامه تاکید کرد: درخواست ما بازگشت به اعتبارات هزینه‌ای است تا با تعیین بودجه هر ماه حقوق قرق‌بان به موقع پرداخت شود.

علوی‌نژاد با بیان اینکه قرق بانان وضعیت مالی خوبی ندارند و برای تامین معاش خود مشکلاتی دارند، در پایان گفت: در حالی پرداخت حقوق قرق‌بانان ضرورت دارد که علاوه بر بی‌توجهی اداره کل منابع طبیعی استان مازندران، شنیده‌ایم سازمان جنگل‌ها به دلیل یک بدهی بزرگ دچار مشکلات مالی است و این موضوع بهانه‌ای شده تا حقوق قرق‌بانان به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز