خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی:

لایحه برنامه هفتم توسعه برخلاف عدالت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۲۵

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ضمن انتقاد شدید به لایحه برنامه هفتم توسعه؛ مفاد این لایحه را برخلاف عدالت اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی (نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور) درمراسم جشن ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) که با حضور تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان و جمع زیادی از کارگران صنوف مختلف این استان برگزار شد، در خصوص تبعات احتمالی تصویب لایحه هفتم در مباحث کار و کارگری، گفت: تشکل‌های کارگری و تشکیلات خانه کارگر مفاد این لایحه را تنش آفرین و دست اندازی به منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی می‌دانند و قطعاً سکوت نخواهند کرد. 

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور ضمن اشاره به وضعیت بحرانی معاش بازنشستگان گفت: در کشوری که الگوی زن و مرد آن پیامبر مهربانی و ائمه اطهار هستند، انصاف نیست که کارگران و بازنشستگان درفقر و محرومیت رو به افزایش به سر ببرند. 

دریابیگی گفت؛ آیا حق نداریم مراتب گلایه خود را از نمایندگان محترم مجلس اعلام نماییم؛ سالهاست که صدای اعتراض بازنشستگان درخصوص متناسب‌سازی حقوقشان را می‌شنوند و دربرابر مفاد ضد کارگری و تضعیف کننده تامین اجتماعی فقط به صحبت کردن و وعده دادن بسنده می‌کنند. 

در این مراسم خانم صادقی مسئول اتحادیه زنان خانه کارگر تشکیلات مازندران در سخنان خود گفت؛ پیامبر خدا و ائمه اطهار الگوهای کاملی برای زنان و مردان ایرانی هستند. در پایان مراسم ۱۴ هدیه بقید قرعه به حاضرین اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز