خبرگزاری کار ایران

برگزاری وبینار تخصصی طراحی و استقرار استانداردهای نظام ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۵۶۰

وبینار تخصصی «طراحی و استقرار استانداردهای نظام یاددهی و یادگیری ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای الکترونیکی» با محتوای «تدوین و اعتبارسنجی مولفه‌ها و نشانگان ارزشیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در مراکز فنی و حرفه‌ای» فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد که به زودی یک وبینار و نشست برخط در زمینه آموزش شیوه‌های جدید آموزش الکترونیکی و رایانه‌ای دروس فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد کرد. 

بنابر این گزارش، وبینار تخصصی «طراحی و استقرار استانداردهای نظام یاددهی و یادگیری ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای الکترونیکی» با محتوای «تدوین و اعتبارسنجی مولفه‌ها و نشانگان ارزشیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در مراکز فنی و حرفه‌ای» فردا توسط این سازمان و مدرسان آن برگزار می‌شود. 

معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کرده است که این چهارمین دوره از سلسله وبینارهای تخصصی و پژوهشی این سازمان است که در فضای مجازی برای مدرسان و مربیان فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد. 

این نشست فردا (سه شنبه) سی و یکم مرداد با نشانی اینترنتی زیر برگزار می‌شود:

https://panel.eskill.ir/panel/join/gcrkkvr2sq

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز