خبرگزاری کار ایران

جمعی از پزشکان جانباز، ایثارگر و شاهد سازمان تامین اجتماعی:

به افزودن بندهایی به دستورالعمل اصلاح تعرفه‌های پرکیس پزشکان معترض هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۶۱

جمعی از پزشکان جانباز، ایثارگر و شاهد سازمان تامین اجتماعی در انتقاد به افزودن‌ بندی به دستورالعمل اصلاح تعرفه‌های پرکیس پزشکان بیانیه‌ای سرگشاده خطاب به مدیران مسئولان صادر کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از پزشکان جانباز، ایثارگر و شاهد سازمان تامین اجتماعی در انتقاد به افزودن‌ بندی به دستورالعمل اصلاح تعرفه‌های پرکیس پزشکان توسط معاونت توسعه و منابع انسانی این سازمان بیانیه‌ای سرگشاده خطاب به مدیران و مسئولان صادر کردند. 

در این بیانیه آمده است: متأسفانه افرادی در رده‌های بالای سازمان تامین اجتماعی  که در آخرین لحظات ابلاغ دستورالعمل پرکیس با اضافه کردن بند ۱۸/۱۲ آن را از مسیر اصلی خود منحرف کرده و در اقدامی نابخردانه ۲۰درصد از پرداخت به پزشکان عمومی درمانگاهی شامل پزشک عمومی و داروساز و علوم آزمایشگاهی و همچنین و ده درصد پزشکان اورژانس و همچنین قسمتی ازکارانه پزشکان متخصص را شرطی ساخته و از پرداخت خارج کرده است.

در ادامه این بیانیه مطرح شده است: این بند این دستور العمل را که حاصل تلاش یکسال و نیم کار کارشناسی و هزینه بیت‌المال است را به یک دستور العمل ناکارآمد تبدیل کرد.  عملا نزدیک به ۵ هزار پزشک را از رده این دستور العمل صادر خارج می‌کند…در پیگیری این موضوع در حال هماهنگی‌هایی جهت حضور در دفتر ارتباطات مقام معظم رهبری و دفتر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز