خبرگزاری کار ایران

توضیح روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان پیرو انتشار یک خبر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۱۸

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان پیرو انتشار خبری با عنوان « بازنشستگان شوش، کرخه و هفت تپه خواستار بهبود وضعیت معیشت و درمان خود شدند»جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستانبه خبر «بازنشستگان شوش، کرخه و هفت تپه خواستار بهبود وضعیت معیشت و درمان خود شدند» پاسخ داد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

احتراما با توجه به مطلب منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ در آن خبرگزاری با موضوع: تجمع بازنشستگان شهرستان شوش در خصوص بهبود خدمات رفاهی و تامین درمان رایگان، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این مدیریت در آن خبرگزاری اقدام فرمائید.

شهرستان شوش از دو مرکز درمانی در هفت تپه و شوش برخوردار است. پلی کلینیک شبانه روزی شهید حیاری هفت تپه با دارا بودن اورژانسی فعال و تنها مرکز درمانی موجود در این بخش است و درمانگاه امام علی (ع) شوش در سه شیفت تا ساعت ۲۳ و ۳۰ در حال خدمت‌رسانی به بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی می‌باشند.

قابل ذکر است که فعالیت پزشکان درمانگاه شوش با حضور ۸ پزشک عمومی بصورت صبح و عصر و شیفت سرشب در حال فعالیت هستند.

در گزارش منتشر شده حضور پزشکان و فعالیت داروخانه تا ساعت ۱۸:۳۰ اعلام شد که این مطلب صحت ندارد، بلکه فعالیت درمانگاه امام علی (ع) شوش با حضور پزشک و کادر درمانی تا ساعت ۲۳:۳۰ است و داروخانه طبق دستورالعمل سازمان تا ساعت ۲۰:۱۵ فعال و نسخه پیچی انجام می‌شود. در فاصله زمانی تعطیلی داروخانه تا پایان شیفت درمانگاه، در صورت وجود موارد اضطراری از طریق ترالی اورژانس داروی مورد نیاز تحویل داده خواهد شد.

قابل ذکر است ۲ متخصص داخلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه مشغول به خدمت هستند که از سایر شهرستانها اعزام می‌شوند و متخصص قلب و عروق نیز در روزهای دوشنبه در این درمانگاه پذیرش بیمار دارند.

همچنین مراحل جذب متخصص زنان و زایمان و متخصص داخلی رو به اتمام می‌باشد و پس از طی مراحل اداری طبابت خودشان را آغاز می‌کنند.

بخش‌های تزریقات خواهران و آقایان در این مرکز به صورت مستمر در حال فعالیت و خدمات دهی هستند.

بخش‌های رادیولوژی و داروخانه وفق ضوابط سازمان تامین اجتماعی تنها به صورت صبح و عصر تا ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه ارائه خدمت می‌کنند و همچنین بخش آزمایشگاه این مرکز در شیفت صبح در حال فعالیت بوده و در شیفت عصر جهت انجام آزمایشات اورژانسی خدمت‌رسانی دارد، آزمایشات هورمونی و تخصصی نیز فضای آن پیش بینی و در حال آماده‌سازی است و به زودی چرخه تشخیصی بیماری‌های این آزمایشگاه اضافه خواهند شد.

لازم بذکر است فعالیت مجدد بخش دندانپزشکی از شهریور ماه سال گذشته با یک دندانپزشک آغاز و طی ماه آینده ۲ دندانپزشک جدید نیز به مجموعه مرکز اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز