خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار اعلام کرد:

صدور مجوز مشاغل خانگی به صورت آنی / افزایش ۲۰۰ درصدی صدور مجوز برای مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۶۶

کریمی بیرانوند با اشاره به صدور آنی مجوزهای ۹۵ درصد مشاغل خانگی، افزود: در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۲۰۲ درصدی صدور مجوزهای مشاغل خانگی(بالغ بر ۲۱۸ هزار مجوز) بودیم.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت  کار اعلام کرد: با همراهی دولت تا پایان سال ۱۴۰۱ مجوز ۹۵ درصد مشاغل خانگی به صورت آنی صادر شد.

محمود کریمی‌ بیرانوند(معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت  کار) با تشریح عملکرد مشاغل خانگی دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: قریب ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات(مستقل و پشتیبان) در سال گذشته جذب شد.
 
وی با اشاره به صدور آنی مجوزهای ۹۵ درصد مشاغل خانگی، افزود: در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۲۰۲ درصدی صدور مجوزهای مشاغل خانگی(بالغ بر ۲۱۸ هزار مجوز) بودیم.
 
معاون وزیر کار گفت: با رشد ۱۰۲ درصد اشتغال ایجادی (سهم ۱۰ درصد از کل اشتغال ایجادی کشور) بالغ بر ۱۰۳ هزار شغل ایجاد شد.
 
کریمی به برپایی و ایجاد بیش از ۵۰۰ بازارچه مشاغل خانگی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: تشکیل ۱۴ تعاونی استانی تأمین نیاز مشاغل خانگی نیز از دستاوردهای ارزشمند این حوزه است.
 
وی گفت: بیش از ۷۰۰ شبکه و زنجیره تأمین مشاغل خانگی در استان‌های کشور نیز ایجاد شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار اظهار داشت: در سال جدید با همکاری بانک مرکزی  شاهد رشد ۳۳ درصدی در تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز