خبرگزاری کار ایران

عدم امنیت شغلی و قراردادهای یک ماهه در زیرمجموعه بانک دی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۳۹

هلدینگ املاک بانک دی قراردادهای پرسنل را رسماً یک ماهه کرده و موجب نگرانی پرسنل و خانواده‌هایشان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه بانک دی و هلندینگ‌های آن، در سال‌های اخیر با مشکلاتی روبرو هستند و این مشکلات از ابتدای سال ۱۴۰۱ تشدید شده است.

طبق این گزارش، شرکت توسعه دیدار ایرانیان که زمانی به عنوان کارگزار شهرداری تهران (به نمایندگی از بانک دی) فعالیت داشته و در حال حاضر نیز ده‌ها ملک و پروژه نیمه تمام و ارزشمند و نیروهای متخصص و باتجربه جهت اتمام آن‌ها در اختیار دارد، با سوء مدیریت دچار بحران شده و از نظر مالی در حال از هم پاشیدن است.

یکی از شرکت‌های ادغام شده در شرکت توسعه دیدار ایرانیان(هلدینگ املاک بانک دی)، شرکت عمران و مسکن آباد دی است که قبل از سال ۱۴۰۱ و آغاز به کار مدیریت جدید، حدود ۶۰ نفر پرسنل، چندین ملک و پروژه فعال در سطح تهران و کشور داشته و با ده‌ها میلیارد تومان درآمد سالانه از سود سهام نیروگاه دماوند، احداث کیوسک‌های بانک دی در تمام واحد‌های بنیاد شهید در سطح کشور، پروژه‌های ساخت و ساز و… داشته است.

شرکت توسعه دیدار ایرانیان به عنوان هلدینگ املاک بانک دی، قبل از سال ۱۴۰۱، دارای حدود ۸۰ نفر پرسنل و بسیار فعال در بخش املاک و پروژه‌های عمرانی فعالیت داشت. 

در مجموع این واحد می‌تواند باعث کارآفرینی برای حداقل ۱۰۰۰ نیرو شود و زمینه ایجاد اشتغال صدها نفر دیگر را با راه اندازی پروژه‌های نیمه تمام فعال شود، اما این مجموعه اکنون خود در حال تعدیل و اخراج نیروهاست و در حقیقت باری را به وضعیت اشتغال ضعیف جامعه و کشور تحمیل می‌نماید. 

کارکنان این واحد می‌گویند: شرکت یاد شده، قراردادهای پرسنل را رسماً یک ماهه کرده و موجب نگرانی پرسنل و خانواده‌هایشان شده و اخراج فقط شامل نیروهای با سابقه و ضعیف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز