خبرگزاری کار ایران

بیکاری جمعی از کارکنان بانک دی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۰۱

جمعی از کارمندان شرکت توسعه دیدار ایرانیان می‌گویند: بدون توجه به تخصص و بعد از سال‌ها کار یکباره و بدونِ اعلام قبلی بیکار شدیم و شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها، اقدام به حذف تعدادی از نیروهای باسابقه، زحمتکش خدمات، راننده، اداری و… کرده است.

جمعی از کارمندان شرکت توسعه دیدار ایرانیان در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم تمدید قراردادِ این شرکت با نیروها برای سال جدید و بیکاری ۲۵ تا ۳۰ نیروی باسابقه‌ی ۸ تا ۱۲ سال خبر دادند. 

به گفته‌ی این نیروها، شرکت توسعه دیدار به همراه دو شرکتِ دیگر، عضو گروه مالی و زیر مجموعه‌ی بانک دی هستند. 

  این نیروها می‌‎گویند: این سه شرکت در مجموع حدود ۹۰ نیرو دارند که به نظر می‌رسد احتمالاً پایان فروردین ماه نیروهای دیگری نیز بیکار شوند. 

این نیروها می‌گویند: بعد از تعدیل و در زمان برگزاری مجمع عمومی بانک دی، با تعدادی از نیروها تماس گرفته شده و قراردادِ یک ماهه با آن‌ها بسته شد. نیروها، علتِ این کار را تعدیلِ مقطعی برای جلوگیری از سروصدا می‌دانند. 

آن‌ها می‌گویند: در پایان سال ۱۴۰۱، به غیر از نیروهای تعدیل شده، با تمامی نیروها قرارداد سه ماهه امضاء شد ولی بعد از برگزاری مجمع عمومی بانک دی و شروع سال، شرکت، قراردادهای سه ماهه را باطل اعلام و مجدداً با تمامی نیروها قرارداد یکماهه امضاء و عملاً نیروهای شرکت را در وضعیتی بلاتکلیف قراردادند. 

به گفته این نیروها، شرکت در قرارداد قید کرده که بعد از پایان قرارداد در صورت ورود نیروها به شرکت، این اقدام به منزله ورود غیر قانونی تلقی و قابل پیگرد می‌باشد، ضمن اینکه در قرارداد قید شده بعد از اتمام قرارداد شرکت شش ماه مهلت جهت تسویه حساب دارد. 

آن‌ها می‌گویند: بدون توجه به تخصص و بعد از سال‌ها کار یکباره و بدونِ اعلام قبلی تعدیل شدیم و شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها، اقدام به حذف تعدادی از نیروهای با سابقه، زحمتکش خدمات، راننده، اداری و… کرده است.  

به گفته‌ی این نیروها، شرکت توسعه دیدار بعد از ادغام دارای ده‌ها ملک و چندین پروژه نیمه تمام و نیروهای متخصص در زمینه‌های فنی و مهندسی، حقوقی و املاک است که می‌تواند با مدیریتی صحیح، خود تبدیل به یک شرکت بزرگ کارآفرین شود، نه اینکه نیروهای اندک خود را هم تعدیل کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز