خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

استفاده مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری از خودروهای خارجی ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۹۰

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به هلدینگ‌های تابعه این صندوق دستور داد تا ضمن ممنوع شدن استفاده از خودروهای خارجی برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه، نسبت به فروش خودروهای خارجی اقدام شود.

به گزارش ایلنا، استفاده مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه و هلدینگ‌های صندوق کشوری از خودروهای خارجی ممنوع شد.

نعمت‌الله ترکی(مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) در نامه‌ای به هلدینگ‌های تابعه این صندوق دستور داد تا ضمن ممنوع شدن استفاده از خودروهای خارجی برای مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره تمامی شرکت های تابعه، تدابیری اندیشیده شود تا نسبت به فروش خودروهای خارجی و استفاده از منابع حاصل شده در طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ها اقدام شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نامه آورده است: همانگونه که مستحضرید تعداد بسیاری خودروی خارجی در طول ادوار گذشته در شرکتهای ذیل صندوق بازنشستگی کشوری خریداری شده که ماهیت موضوع و علت خرید آن جای سوال دارد.

وی با طرح این سوال که «چگونه اجازه داده شده که با پول و اموال بازنشستگان خودروی خارجی جهت استفاده مدیران خریداری شود؟» یادآور شده است: یقینا بازنشسته عزیز و زحمتکش کشور رضایت ندارد که مدیری که امانتدار اموال آن است خودروی خارجی سوار شود. همواره رئیس جمهور محترم و مقام عالی وزارت بر اهتمام نسبت به رویکرد عدالت محوری دولت مردمی تاکید داشته اند، لذا صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص عملیاتی نمودن اهداف دولت محترم می بایست همواره پیش قدم باشد.

ترکی در ادامه این نامه تاکید کرده است: مقتضی است به تمامی شرکتها ابلاغ فرمایید که استفاده از خودرو خارجی توسط مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره ممنوع و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان این نامه خطاب به مدیران هلدینگ های این صندوق با بیان اینکه «مدیران ملزم به استفاده از خودرو تولید داخل می‌باشند» آورده است: تدبیر و اقدام لازم در خصوص فروش خودروهای خارجی با رعایت تمامی تشریفات قانونی جهت استفاده از منابع حاصل از فروش آن در طرح های سرمایه گذاری شرکت ها بررسی و اقدام لازم بعمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز