خبرگزاری کار ایران

توییت کنایه آمیز برخی نمایندگان مجلس به‌مناسبت روز کارگر:

تحقیر کارگران نشانه دو رویی است / سیاست‌های نئولیبرالیستی دولت‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۰۶

برخی نمایندگان مجلس به مناسبت روز جهانی کارگر توییت‌هایی را در حساب مجازی خود منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته برخی نمایندگان مجلس به مناسبت روز جهانی کارگر توییت‌هایی را در حساب مجازی خود منتشر کردند که لحنی کنایه آمیز به دولت داشت.

مصطفی میرسلیم (نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس) در توئیتی نوشت: ‌ارج نهادن به جامعه ‎کارگران در شعار، ولی تحقیر آنها و دسترنجی که علی رغم محدودیت‌های ‎تحریم تقدیم می‌کنند، نشانه دورویی و تخریب قابلیت‌های کشور و ‎تزویر است.

احمد نادری (نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس) نیز با انتقاد به سیاست‌های اقتصادی دولت در توئیتی نوشت: ‌اگرچه بار اصلی پیشرفت کشور را ‎کارگران به دوش کشیده‌اند، و امامین انقلاب بر قدردانی و توجه به آنان اهتمام داشته‌اند؛ ولیکن اجرای سیاست‌های اقتصادی ‎نئولیبرالیستی از سوی دولت‌های مختلف موجب شده آن‌گونه که باید، قدر این قشر شریف دانسته نشود.

آرا شاوردیان (نماینده ارامنه تهران و شمال کشور و عضو  کمیسیون عمران) هم در توئیتی نوشت: ‌امروز کارگران عزیز ما در مقابل سخت ترین فشارهای اقتصادی جانانه مقاومت می‌کنند.
حاشا اگر که مسئولی به اندازه این مبارزان میدان تولید برای بهبود معیشت آنها تکاپو نکند.
‎ روز کارگر مبارک!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز