خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری مهاباد پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۰۳

همه معوقات مزدی کارگران مجموعه شهرداری مهاباد در استان آذربایجان غربی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شهرداری مهاباد گفتند: شهرداری مهاباد همه معوقات مزدی کارگران مجموعه شهرداری را با تامین منابع مالی پرداخت کرد.

این کارگران می‌گویند: بعد از مدت‌ها توانستیم همه مطالبات عقب‌افتاده‌ی خود را بگیریم و این امر انگیزه کار را برای ادامه کار بسیار کرده است.

کارگران شهرداری مهاباد با بیان اینکه سال‌ها با چالش کارگری روبرو بودیم و در طول این سال‌ها مطالباتمان با تاخیر پرداخت می‌شد، افزودند: در مجموعه شهرداری مهاباد حدود ۱۸۰ کارگر خدماتی مشغول کارند که تا سقف ۷ ماه مطالبات معوقه مزدی طلبکار بودند.

آن‌ها گفتند: شهرداری مهاباد هر بار در پاسخ به کارگران کمبود نقدینگی و کاهش درآمد را دلیل این تاخیر عنوان می‌کرد اما خوشبختانه دولت با پرداخت مبالغ زیادی از عوارض شهر به شهرداری تا حد زیادی مشکلات مالی آن را مرتفع کرد.

این کارگران با ابراز نگرانی از وضعیت بد معیشتی ناشی از گرانی‌ها گفتند: هرچند حقوق‌های معوقه خود را با تاخیر چند ماهه بعد از سال‌ها چالش کارگری دریافت کرده‌ایم اما دریافتی ما کارگران کفاف معاش خانواده‌هایمان را نمی‌دهد. بنابراین از شهرداری درخواست داریم در پرداخت اضافه‌کاری‌ها و تعطیل‌کاری‌ها برای افزایش حقوق‌ها همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز