خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۵۰

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پیامی، نیمه شعبان را به کارگران و بازنشستگان کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در متن پیام تبریک اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری آمده است: «بار دیگر نیمه شعبان با ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود (عج) از راه رسید تا به فضل ظهور و وجود مقدس وی، حق و حقیقت تجلی یابد و شمیم مهرآسای عدل و عدالت در این روزگار وانفسای کثرت ظلم، فساد، جهل، تاریکی و بیداد زورگویان و مستکبرین، امیدبخش و منجی مستضعفان عالم باشد و وعده حق الهی در« أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» محقق شود. 

به یقین ظهور منجی عدالت گستر و رهایی بخش ملت‌ها از یوغ ظلم، جور و فساد بشارت تمامی ادیان توحیدی به انسانهای حقیقت جو است. بشارتی که امید را برای زیستن در فردایی روشن و عاری از بی‌عدالتی و تزویر، در دل مظلومان و مستضعفان جهان، زنده نگاه می‌دارد. 

امروز جهان بیش از زمان دیگری تشنه جلوه‌گری و تجلی معنویت و عدالت الهی بر زمین خاکی است و بشریت برقراری حکومت عدل الهی را بر سراسر گیتی بی‌صبرانه به انتظار نشسته است. افزایش روزافزون بی‌عدالتی ها، زورگویی‌ها و ظلم‌ها از سوی حکومت‌های ضد دینی در جهان بر علیه مردم، نیاز به شکل گیری حکومت جهانی امام زمان (عج) برای فراهم ساختن جهانی پر از عدل و داد را دو چندان کرده است. خجسته سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) بر مردم شریف ایران اسلامی، جامعه کارگری کشور و همه مستضعفین جهان گرامی باد. از درگاه خداوند بزرگ، تعجیل در فرج امام زمان (عج) و سربلندی همه ملت‌های مسلمان را مسئلت می‌نماییم. »

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز