خبرگزاری کار ایران

نارضایتی برخی کارگران منطقه ۵شهرداری زاهدان از حقوق دریافتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۱۷

کارگران خدماتی شاغل در منطقه ۵ شهرداری زاهدان می‌گویند که از حداقل دریافتی دستمزد خود رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شاغل در شهرداری زاهدان به سایر رسانه‌ها گفتند: ما کارگران خدماتی و رانندگان ماشین‌های سنگین شاغل در شهرداری منطقه ۵ زاهدان در استان سیستان و بلوچستان هستیم که دریافتی ماهانه‌مان کفاف معاش زندگی‌مان را نمی‌دهد.

به گفته آن‌ها، کارگران خدماتی و رانندگان شهرداری منطقه ۵ زاهدان، ماهانه مبلغی در حدود سه تا شش میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند که این رقم باتوجه به افزایش روزانه قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و غذایی بسیار ناچیز است.

کارگران می‌گویند: جدا  از همه مشکلات همین حداقل دستمزد با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌شود.

بنا بر ادعای این کارگران، دریافتی کارگران و کارکنان ساده شاغل در شهرداری در حدی است که مشکلات معیشتی زیادی برای آنان ایجاد کرده است.

به گفته یکی از کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت زندگی آن‌ها باخبرند اما تا این لحظه در خصوص افزایش حقوق کارگران مجموعه شهرداری زاهدان اقدامی صورت نداده‌اند.

این کارگر می‌گوید: آنچه کارگران خدماتی و رانندگان شهرداری منطقه ۵ زاهدان هر ماه به عنوان دستمزد می‌گیرند حداقل‌های مزدی است اما این حداقل‌ها کفاف معیشت آن‌ها را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز