خبرگزاری کار ایران

نگرانی کارگران شهرداری یاسوج از عدم وصول مطالبات ۸ تا ۱۲ ماهه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۹۵

کارگران شهرداری یاسوج در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان خواستار دریافت بخشی از مطالبات معوقه یکسال گذشته خود شدند.

جمعی از کارگران شهرداری یاسوج در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: باتوجه به اینکه کارگران شهرداری یاسوج ۸ تا ۱۲ ماه حقوق معوقه طلب دارند و در تنگنای مالی هستند و هیچ اقدامی از طرف مدیران شهری برای حل مشکلات مالی کارگران صورت نمی‌گیرد، بنا داریم نامه درخواست به نهادهای خیریه و کمیته امداد ارسال کنیم تا در صورت امکان حداقل جیره مناسب غذایی به ما کارگران اختصاص داده شود.

یکی از کارگران شهرداری یاسوج گفت: هم اکنون در شهرداری کارگران زیادی به صورت قرارداد مستقیم و پیمانکاری با شهرداری مشغول کارند که در روزهای پایانی سال؛ نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود هستند.

به گفته وی، تأخیر تا یکسال در پرداخت حقوق قانونی کارگران شهرداری یاسوج باعث شده که ما کارگران در شرایط سخت معیشتی قرار بگیریم، به‌طوری‌که هر یک از کارگران در تأمین مایحتاج روزانه خود ناتوان شده‌اند.

یکی دیگر از کارگر شهرداری یاسوج با بیان اینکه در شرایط فعلی شهر و کارگران، مدیران شهری باید هرچه سریعتر چاره‌اندیشی کنند، در انتقاد به اعضای شورای شهر گفتند: متاسفانه در دوره‌های مختلف به ویژه در دوره فعلی اعضای شورای شهر یاسوج با دو دستگی موجود در میان خود، به خواسته قانونی و مشکلات معیشتی کارگران اهمیتی نمی‌دهند. ما چندین‌بار به امید حمایت آن‌ها به دفاتر آنان مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان شهری در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان به دنبال راهکار تازه‌ای برای جبران هزینه‌های جاری شهر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز