خبرگزاری کار ایران

به جای آزمون استخدامی «پرستاران شرکتی» را رسمی کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۸۹

پرستاران از آزمون استخدامی وزارت بهداشت انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرار است آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار شود اما پرستاران از این آزمون رضایت ندارند. آن‌ها می‌گویند: اگر کمبود نیروی پرستاری داریم که داریم، اول باید نیروهای شرکتی، طرحی و ۸۹ روزه را رسمی کنید و بعد نیروی انسانی جدید بیاورید.

محمدی، یک پرستار شرکتی با بیان این مساله می‌گوید: مدتهاست که می‌گوییم درست نیست کار درمان را با اینهمه سختی و دشواری، نیروهای شرکتی و ۸۹ روزه انجام دهند؛ پرستاران را قرارداد مستقیم و رسمی کنید اما حالا می‌خواهند آزمون استخدامی برگزار کنند و نیرو از بیرون بیاورند!

جواد توکلی (فعال صنفی پرستاران) نیز در این رابطه می‌گوید: طوری از صدور مجوز برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت سخن می‌گویند که گویی چه کار مهمی در حال انجام است؛ نیاز به مراقبت در بخش بهداشت و درمان جزو نیازهای اولیه مردم است که دولت باید آن را فراهم آورد؛ بجای به کارگیری‌های موقتی این نیروها، باید سالها پیش به فکر تامین نیاز واقعی به نیروی انسانی در بخش بهداشت و درمان کشور می‌بودید.

او اضافه می‌کند: وقتی به جای استخدام، ۸۹ روزه و شرکتی و طرحی گرفتید، فکر این کمبودها نبودید یا می‌خواستید نیازتان با کم‌ترین هزینه برآورده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز