خبرگزاری کار ایران

نارضایتی کارگران نساجی بروجرد از تاخیر در پرداخت حقوق؛

کارگران: نگرانیم معوقات مزدی در ماه‌های آینده افزایش پیدا کند/ مدیر عامل: به همه تعهدات‌مان نسبت به کارگران پایبندیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۴۷

تعدادی از کارگران نساجی بروجرد از تاخیر در پرداخت حقوق خود از سوی کارفرما انتقاد دارند.

تعدادی از کارگران نساجی بروجرد در تماس با خبرنگار ایلنا، از تاخیر در پرداخت حقوق خود خبر دادند. این کارگران می‌گویند: حقوق کارگران نساجی بروجرد تقریبا به روز شده بود اما دوباره نگرانیم شرایط همانند قبل شود.

آن‌ها با یادآوری اینکه سال‌ها با چالش کارگری روبرو بودیم اما سال پیش کارفرما با تامین منابع مالی با تجهیز کارخانه مطالبالت مزدی کارگران را به حداقل رساند، افزودند: نگرانی کارگران از این است که مبادا با استمرار وضعیت فعلی این کارخانه‌ها، معوقات مزدی آن‌ها در ماه‌های آینده افزایش پیدا کند و به شرایط قبل بازگردیم.

در این رابطه «امیداعلایی»مدیر عامل نساجی بروجرد گفته است: حقوق معوق کارگران مربوط به یک ماه حقوق دی ماه است که طی چندروز آینده پرداخت می‌شود.

طبق گفته اعلایی؛ در پرداخت حقوق کارگران باید در ابتدای ماه طبق روال ماه‌های گذشته عمل می‌ کردیم اما این ماه با تاخیر ۱۷ روزه در پرداخت حقوق مواجه شدیم.

اعلایی ادامه داد: ما به همه تعهداتمان نسبت به کارگران پایبندیم و بزودی حقوق همه آنان پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز