خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی کارگران ایثارگر ابنیه فنی راه‌آهن جنوب شرق برای تبدیل وضعیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۶۵

تعدادی از کارگران ایثارگر ابنیه فنی راه‌آهن جنوب شرق از خلف وعده‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی خود انتقاد کردند.

برخی کارگران ایثارگر ابنیه فنی راه‌آهن جنوب شرق که از سال گذشته در انتظار تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند، در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: با وجود آنکه طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در اکثر ارگان‌های دولتی و خصوصی در سال گذشته و جاری انجام شده است اما این طرح هنوز برای کارگران ایثارگر ابنیه فنی راه‌آهن جنوب شرق اجرایی نشده است.

کارگران با بیان اینکه اکثر ارگانهای مختلف این طرح را برای نیروی کار مشمول طرح ایثارگری خود اجرا کرده‌اند، افزودند: کارگران ابنیه فنی جنوب شرق علارغم ارائه مدارک خود هنوز در انتظار اجرای این طرح هستند.

به گفته آن‌ها؛ به صورت میانگین حدود ۶۰ تا ۷۰ کارگر ابنیه فنی جنوب شرق زاهدان مشمول طرح ایثارگری هستند که متاسفانه علارغم ارائه مدارک به دلایل مختلف هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

این کارگران ایثارگر ابنیه فنی راه آهن جنوب شرق زاهدان در پیگیری وضعیت استخدامی خود گفتند: در پیگیری‌هایی که انجام دادیم کسی به ما کارگران پاسخ نمی‌دهد.

یکی از کارگران شرکتی ایثارگر با انتقاد از ادامه بلاتکلیفی در وضعیت شغلی خود گفت: امیدواریم مسئولان شرکت راه آهن پیگیر تبدیل وضعیت استخدامی کارگران ایثارگر ابنیه فنی جنوب شرق و سایر همکارانی که در سایر مناطق و نواحی کشور فعالیت شبانه روزی دارند، باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز