خبرگزاری کار ایران

نشست با وزیر/ بازنشستگی پیش از موعد برای پرستاران تامین اجتماعی؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۹۲

برخی فعالان صنفی پرستاران با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دیدار داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای شورای عالی نظام پرستاری کشور، احیای جایگاه پرستاری در سازمان تامین اجتماعی و نیز پیگیری بحث بازنشستگی پیش از موعد پرستاران مورد تأکید قرار گرفت.

در این نشست که تا ساعات پایانی شامگاه هشتم بهمن ادامه داشت، پرستاران شاغل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی و بخش خصوصی حضور داشتند؛ یکی از پرستاران شاغل در تامین اجتماعی در این رابطه می‌گوید: مهم‌ترین مطالبه ما، حل شدن مساله بازنشستگی پیش از موعد است که علیرغم پیگیری‌های مکرر همچنان به عنوان یک معضل باقی مانده و گاهاً نمی‌توانیم از این امکان استفاده کنیم؛ ما این مساله را با وزیر کار مطرح کردیم و خواستار رسیدگی جدی شدیم.

پرستاران بخش خصوصی نیز، بر لزوم رفع تبعیض، پرداخت به موقع کارانه‌ها و فوق‌العاده خاص و همچنین تعرفه‌گذاری عادلانه و صحیح تاکید کردند و اعلام نمودند بایستی تبعیض در نظام درمانی کشور برچیده شود.

در این نشست که میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز حضور داشت، تصمیماتی درحمایت از جایگاه پرستاران اتخاد و مقرر شد که کارگروه مشترک سازمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام پرستاری برای پیگیری اجرای قوانین پرستاری و به‌روزرسانی و اصلاح ضوابط و مقررات فرآیندهای موجود تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز