خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در اجتماع سالگرد شهادت سردار سلیمانی:

شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود/ دست کارگرانی که اجازه سوء‌استفاده به استکبار ندادند را می‌بوسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۰۴

صولت مرتضوی اظهار کرد: شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود. او همواره به کمین دشمن می‌نشست و دوگانه‌های شکل گرفته را می‌شکست.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ اجتماع جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی با شعار «مرد میدان تولید» امروز در محل حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضور وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی و چهره‌های فعال کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

در این اجتماع، صولت مرتضوی (وزیر کار٬ تعاون و رفاه اجتماعی) به ایراد سخنانی در وصف سردار شهید سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: یکی از خروجی‌های مکتب امام، حاج قاسم سلیمانی بود که این شخصیت نماد یک بسیجی و مرد میدان نیز بود. ایشان بیرق‌دار فضائل انقلاب بود.

وی افزود: شهید سلیمانی علاوه بر مرد میدان یک عارف و یک فرد اهل معرفت بود. یکی از اقدامات مهم او این بود که همواره به کمین دشمن می‌نشست و دوگانه‌های شکل گرفته را می‌شکست. او همچنین در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود.

صولت مرتضوی افزود: ترامپ اعلام کرد ۷ تریلیون دلار در عراق و سوریه خرج کردیم اما نقشه‌های ما را سلیمانی خراب کرد که همین جمله نمود پیروزی سردار شهید ماست.

وزیر کار دولت سیزدهم با اشاره به تخصص شهید سلیمانی در جنگ ترکیبی گفت: شهید سلیمانی در زمان حیات خود به مقام معنوی شهادت رسیده بود و تمثال‌های ایشان در زمان حیاتشان نیز نورانی بود.

وزیر تعاون تصریح کرد: در مسائل اجتماعی، شهید سلیمانی دستگیر فقرا و نیازمندان بود. در نبرد اقتصادی هر وقت دولتمردان وقت مستاصل می‌شدند به سوی شهید سلیمانی دست طلب یاری دراز می‌کردند. سرمایه اخلاص حاج قاسم در دیپلماسی منطقه‌ای نیز بارها به کار آمد.

مرتضوی تاکید کرد: مردم به رغم دشواری‌ها تا آخر پای انقلاب خود و خون شهدا می‌ایستند. در این میان دست کارگرانی که با سیلی صورت خود را در زیر فشار تحریم‌ها سرخ می‌کردند اما به استکبار آمریکا اجازه نفوذ و سواستفاده ندادند را می‌بوسیم و تمام تلاش خود را باید برای قدردانی از آن‌ها و کارفرمایان سخت‌کوش کشور بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز