خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس:

مجلس حامی فعالیت های دانش بنیان در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۱۱

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: گسترش تولید اشتغال آفرین نیازمند توجه بیش از پیش به پژوهش های کاربردی در این حوزه است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا منادی سفیدان» در آئین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که امروز، سه‌شنبه ۲۲ آذرماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت کار و سازمان‌های تابعه برگزار شد، اظهار داشت: پژوهش در عرصه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار پراهمیت و ارزشمند است. 

وی با تقدیر از فعالیت‌های موسسه کار و تامین اجتماعی در ترویج دانش در عرصه‌های تعاون، اشتغال و توسعه رفاه، افزود: دربرگیری گسترده وزارت کار در کشور، توجه به پژوهش‌های کاربردی را چند برابر می‌کند و در این میان باید توسعه دانش در عرصه گسترش تولید اشتغال آفرین مدنظر باشد. 

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰۰ هزار نفر فقط در سال گذشته حاصل اشتغالزایی شرکت‌های دانش‌بنیان بود، گفت: پس از قانون سال ۱۳۸۹ که در مجلس نهم به تصویب رسید، مجلس یازدهم این قانون مادر را ارتقاء داد و با تصویب ۲۰ ماده قانونی، ۱۱۰ ایراد و مانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان احصاء شد و امتیازات خوبی در حوزه بانکی، مالیاتی، حقوقی و گمرکی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دیده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز