خبرگزاری کار ایران

یک بازنشسته:

باقیمانده‌ی متناسب‌سازی تا دی ماه اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۵۸

یک بازنشسته خواستار پرداخت باقیمانده متناسب‌سازی تا دی ماه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از مطالبات اصلی بازنشستگان کارگری، اجرای باقیمانده متناسب‌سازی سال قبل است؛ بازنشستگان بیست و پنج درصد متناسب‌سازی سال قبل را از سازمان طلب دارند.

محمدزاده (بازنشسته‌ی تامین اجتماعی) با اشاره به اظهارات وزیر کار در مورد رفع مشکل بی‌پولی و تامین اعتبار گفت: اگر واقعاً دولت قرار است نود هزار میلیارد تومان را به سازمان پرداخت کند، اولین گام باید اجرای باقیمانده متناسب‌سازی بازنشستگان حداکثر قبل از پایان دی ماه باشد.

به گفته وی، علاوه بر اجرای متناسب‌سازی از دی ماه، باید مابه‌التفاوت متناسب‌سازی برای ماه‌های قبل از ابتدای سال نیز به بازنشستگان پرداخت شود.

این بازنشسته تاکید می‌کند: در شرایطی که حقوق تمام بازنشستگان کشور حداقل نهصد تا یک میلیون تومان افزایش یافته، بازنشستگان سایر سطوح کارگری هنوز چهار ماه از معوقات مزدی خود را طلبکارند؛ اولین گام پرداخت یکجای این معوقات در آذر است و در مرحله‌ی بعد بایستی متناسب‌سازی حداکثر تا دی اجرایی شود.

محمدزاده اضافه می‌کند: دولت قبل از هر چیز باید اعتبار تامین اجتماعی را بپردازد و سازمان نیز بایستی این پول را صرف بهبود معیشت بازنشستگان کند؛ ما هنوز از سال قبل طلبکاریم و گویا اراده‌ای برای اجرا و تحقق آن در کار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز