خبرگزاری کار ایران

درخواست برای بازگشایی کارخانه «سیمان سفید سپو» بعد از ۱۵سال انتظار

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۹۱۹

تعدادی از اهالی وجوانان جویای کار شهرستان «دهدشت» استان کهکیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در ساخت کارخانه «سیمان سپو» و رفع مشکلات و بازگشایی این پروژه عمرانی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از اهالی و جوانان جویای کار شهرستان«دهدشت» استان کهکیلویه و بویراحمد، خواستار تسریع در حل مشکلات و رفع موانع راه‌اندازی پروژه سیمان سفید سپو بعداز ۱۵ سال از کلنگ زنی شدند.

یکی از اهالی شهرستان «دهدشت» در تشریح مشکلات این واحد نیمه کاره گفت: کارخانه سیمان سپو که در شهرستان کهکیلویه واقع شده، از ۱۵سال پیش در حال ساخت است و حدود۲۰ درصد ساخت آن پیشرفت فیزیکی داشته است. در حال حاضر اهالی منطقه و شمار زیادی از جوانان جویای کار در انتظار بازگشایی کارخانه از سوی مسئولان هستند.

به گفته وی؛ مهمترین مشکل حال حاضر که برخی مسئولان مطرح کرده‌اند؛ نداشتن منابع مالی برای ادامه کار است در عین حال بخش خصوصی کارخانه دیگر تمایلی به ادامه کار ندارد.

وی با ابراز تاسف از بی‌توجهی مسئولان وقت برای راه‌اندازی این کارخانه، افزود: سالهاست این کارخانه نیمه کاره رها شده که نیاز به تامین اعتبار و عزم جدی مسئولان برای بازگشایی کارخانه دارد.

این کارگر با بیان اینکه این کارخانه به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی استان قرار بود برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم بسازد، گفت: باتوجه به شرایط بد اشتغال در شهرستان «دهدشت» و اینکه شرکت سیمان سپو در صورت راه‌اندازی می‌تواند یکی از منابع درآمدی و اشتغال دست‌کم هزار کارگر به‌صورت غیرمستقیم باشد، از مسئولان درخواست داریم برای آغاز فعالیت این کارخانه، هرچه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز