خبرگزاری کار ایران

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به دولت؛ از زنان سرپرست خانوار و تسهیل تولید تا کنترل نرخ ارز و مربیان فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۴۷۶

نمایندگان مجلس با ارائه تذکر کتبی به دولت درباره مشکلات کار و معیشت روزمره مردم و اقشار فرودست، خواستار اهتمام بیشتر دولت و هیات وزیران در این امور شدند.

به گزارش ایلنا، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز صحن مجلس (یکشنبه بیست و دوم آبان) با ارائه تذکر کتبی به دولت درباره مشکلات کار و معیشت روزمره مردم و اقشار فرودست، خواستار اهتمام بیشتر دولت و هیات وزیران در این امور شدند.

 محمدرضا صباغیان بافقی (نماینده مهریز و بافق) در تذکری کتبی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواهان چاره‌اندیشی برای کمبود دارو شد.

 وی همچنین در تذکر به رئیس جمهور، مطالبه لزوم برنامه ریزی مناسب برای رسیدگی به وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش را مطرح کرد.

صباغیان در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز، از ضرورت افزایش حقوق مربیان و کارکنان مراکز فنی و حرفه‌ای کشور گفت.

همچنین کمال حسین‌پور (نماینده پیرانشهر و سردشت) در تذکر کتبی به رییس جمهور، به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی، مطالبه ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش نرخ ارز و بی‌ثباتی مجدد در بازارها و تولید را مطرح کرده و از ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان ستاد تسهیل در رفع موانع تولید سخن گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز