خبرگزاری کار ایران

صندوق بازنشستگی کشوری در پلتفرم‌های داخلی+لینک

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۶۱۹

صندوق بازنشستگی کشوری باهدف اطلاع رسانی به بازنشستگان و سایر مخاطبان آن و ضرورت دسترسی به آخرین اخبار و گزارش‌های مرتبط در فضای مجازی، کانال رسمی خود را در “پیام رسان بله” ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری در برخی پیام‌رسان‌ها و پلتفرم‌های داخلی به منظور ارتباط با مخاطبان و اطلاع‌رسانی به بازنشستگان فعال شده است. 

صندوق بازنشستگی کشوری باهدف اطلاع رسانی دقیق و سریع به بازنشستگان این صندوق و سایر مخاطبان آن و ضرورت دسترسی به آخرین اخبار و گزارش‌های مرتبط در فضای مجازی، کانال رسمی خود را در “پیام رسان بله” ایجاد کرده است.

 این صندوق پیش از این با هدف اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف به بازنشستگان و ذی‌نفعان کشوری و سایر مخاطبان خود در پیام رسان ایرانی “بله” کانال رسمی با نام “بازنشستگان کشوری” ایجاد کرده که تا امروز بیش از ۱۱هزار نفر آن را دنبال می‌کنند.

کانال رسمی صندوق بازنشستگی کشوری در پیام رسان بله، حاوی اخبار، گزارش ها، فیلم های اطلاع‌رسانی و آموزشی است که بازنشستگان عزیز می‌توانند در کنار سایت اطلاع رسانی (cspf.ir)، درگاه خدمات الکترونیک (sabasrm.ir) و نرم افزار صبا، از آن استفاده کنند.

بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری و سایر علاقه مندان باتوجه به محدودیت‌های موجود در استفاده از رسانه‌های خارجی می‌توانند از این پس از این رسانه اجتماعی بهره‌مند شده و برای دنبال کردن و پیوستن به کانال صندوق بازنشستگی کشوری در پیام رسان بله از لینک ble.ir/join/M2I4ZTlhMT استفاده کنند.

این صندوق در سرویس اشتراک ویدئو آپارات نیز دارای صفحه رسمی به نشانی https://www.aparat.com/cspf.ir است که علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده ویدئوهای آموزشی، خبری و اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی کشوری به این صفحه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز