خبرگزاری کار ایران

بهره مندی ۹۰ درصدی جمعیت تهران از خدمات اداره کار استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۲۱

ویس کرمی گفت: اداره کل استان تهران خود به تنهایی حدود ۲۵ درصد سطح فعالیت‌های ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کل کشور انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان از خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند می‌شوند. 

حامد ویس کرمی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران) در کارگروه توسعه مدیریت، اظهار کرد: با احتساب خدمات تعاونی‌های سهام عدالت بیش از ۹۰ درصد مردم این استان جامعه هدف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که نشان از اثرگذاری و ارتباط تنگاتنگ این اداره کل با مردم است. 

وی افزود: فعالیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حوزه‌های روابط کار، حل و فصل اختلافات کارگران و کارفرمایان، اشتغال و کار آفرینی، تعاونی‌های خدماتی، توزیعی و تولیدی در بخش‌های صنعت و کشاورزی، مسکن، ورزش کارگران و… قرار می‌گیرند که با گستردگی بالا در حال ارائه به جامعه هدف است. 

ویس کرمی افزود: اداره کل استان تهران خود به تنهایی حدود ۲۵ درصد سطح فعالیت‌های ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کل کشور انجام می‌دهد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعین تمام مجموعه در تلاش است با نوآوری در خدمات و جلب رضایت مراجعین که از الویت‌های اصلی این اداره کل است، رضایت آن‌ها را جلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز