خبرگزاری کار ایران

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور اعلام کرد:

رد دیون سازمان تامین اجتماعی از طریق واگذاری فوری سهام

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۰۷

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کرد: اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

به گزارش ایلنا، در جلسه شب گذشته ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تصمیماتی در زمینه رسیدگی به وضعیت صندوق تامین اجتماعی اتخاذ شد.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب با بررسی موضوع رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی مقرر کرد در اجرای تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

در این جلسه که به ریاست سیدابراهیم رئیسی (رئیس جمهور اسلامی ایران) برگزار شد، موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا انجام شود، تا این طرح مهم ملی هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای سرعت بخشیدن به ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور پیشنهادهایی مطرح کرد که مقرر شد با هماهنگی دستگاه‌های مسئول پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز