خبرگزاری کار ایران

سازمان جهانی کار؛ قوی‌ترین نهاد در کارآموزی و کارورزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۴۲

سازمان جهانی کار (ILO) به‌عنوان بهترین آژانس زیرمجموعه سازمان ملل در حوزه کارورزی و کارآموزی از طریق ابتکار عمل در طرح «کارورزی منصفانه» انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سازمان جهانی کار، ILO برای دومین بار متوالی به‌عنوان بهترین نهاد کارآموزی از سوی سازمان ملل متحد در ژنو شناخته شد. 

طبق این گزارش، سازمان جهانی کار (ILO) به‌عنوان بهترین آژانس زیرمجموعه سازمان ملل در حوزه کارورزی و کارآموزی از طریق ابتکار عمل در طرح «کارورزی منصفانه» انتخاب شد. 

این دومین دور متوالی است که سازمان جهانی کار رتبه اول را از نظر سطح گسترش و کیفیت در ارائه طرح‌های کارآموزی به خود اختصاص می‌دهد. 

شاخص کیفیت کارآموزی سازمان ملل متحد، برنامه‌های کارآموزی را از «بسیار ضعیف» تا «بسیار خوب» در چهار زمینه درجه‌بندی می‌کند. 

این شاخص در سال ۲۰۱۹ توسط موسسه آموزش‌های فنی بین‌المللی «FII» ایجاد شد؛ گروهی از کارآموزان و مشاوران فعلی و سابق سازمان ملل که از کارآموزی و کارورزی با کیفیت بالاتر و با دستمزد منصفانه در سیستم سازمان ملل متحد حمایت می‌کنند. البته این رتبه‌بندی در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری کرونا جمع آوری نشد. 

هدف این شاخص افزایش آگاهی در مورد نقاط قوت و ضعف برنامه‌های کارآموزی و کارورزی سازمان ملل و تشویق و شناسایی اصلاحات مثبت است. 

لوکا بورمیولی، مسئول بخش منابع انسانی سازمان بین المللی کار، گفت: «توسعه و تقویت برنامه کارآموزی و کارورزی ILO یک تجربه شگفت‌انگیز بوده است. ما چیزهای زیادی از بازخوردهای ارائه شده توسط کارآموزان آموخته‌ایم. ما معتقدیم که کارآموزی آموزش محور برای ارتقای استعدادهای جوان و آوردن ایده‌های جدید به سازمان جهانی کار ما ضروری است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز