خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارکنان شرکتی صداوسیما/ حذف شرکت‌ها چه شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۱۲

کارکنان شرکتی صداوسیما از باقی ماندن شرکت‌ها در نیمه‌ی دوم سال انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حذف شرکت‌های پیمانکاری» از تمام نهادهای عمومی، دولتی و خصولتی، یکی از مولفه‌های اصلی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت است؛ طرحی که ظاهراً تعیین تکلیف آن در کمیسیون اجتماعی و ارائه به صحن، تا مهرماه به تاخیر افتاده است.

 یکی از شرکتی‌های صداوسیما در ارتباط با این وضعیت و تاخیر طولانی می‌گوید: بیش از یکسال است در انتظار حذف شرکت‌های واسطه و پیمانکاری هستیم؛ قرار بود در سال جدید دیگر هیچ شرکت تامین نیرویی در نهادها وجود نداشته باشد و تمام نیروها تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم شوند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه می‌دهد: وجود شرکت‌های پیمانکاری و گسترش آن‌ها در تمام نهادها، عدالت را از میان برداشته است؛ در نهادی مانند صداوسیما، دستمزد و مزایای مزدی شرکتی‌ها به مراتب کمتر از رسمی‌هاست؛ ما باید با این شرایط بسوزیم و بسازیم چون هیچ چاره‌ای نداریم.

به گفته‌ی این نیروی شرکتی، ظاهراً شرکت‌های پیمانکاری نسبت به آینده و ثبات خود خیلی امیدوارند چراکه هیچ تغییری در برنامه‌های مناقصات و پیمان‌ها داده نشده است.

او تاکید می‌کند: انتظار داریم روزهای اول مهرماه، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن علنی مجلس شورا بیاید و با اکثریت آرا به تصویب برسد. حداقل انتظار این است که بساط پیمانکاران تا زمستان برچیده شود و مقدمات تبدیل وضعیت تمام شرکتی‌ها فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز