خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل یکی از شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی:

ریشه‌های فساد در دخانیات باید خشکانده شود/ پنج هزار میلیارد تومان بدهی شرکت دخانیات از کجا آمده؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۶۱

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: باید ریشه آن‌هایی را که طراح صحنه‌های فساد هستند و ذهن کارگران صنعت ما را از تولید غافل می‌کنند، خشکانده شود.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: باید ریشه آن‌هایی را که طراح صحنه‌های فساد هستند و ذهن کارگران صنعت ما را از تولید غافل می‌کنند، خشکانده شود.

محمد شیخان (مدیرعامل شرکت دخانیات ایران) در همایش اعضای شورای اسلامی کار که در مشهد مقدس برگزار شد، درباره بدهی پنج هزار میلیارد تومانی شرکت دخانیات اظهار کرد: باید این سؤال را مطرح کرد که چه اتفاقی در شرکت دخانیات افتاد که هر یک نخ سیگار با صد درصد سودآوری این بنگاه اقتصادی پنچ هزار میلیارد تومان بدهی داشته و در کنار آن هزار و سیصد میلیارد تومان بدهی ارزش افزوده دارد، این پول‌ها کجا رفته است؟

مدیر این مجموعه تابعه صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه واژه‌های «شورا»، «اسلامی» و «کار» برگرفته از مکتب مقدس ما هستند، گفت: این کلمات مسیری را نوید می‌دهد که در دل آن سعادت جامعه بشری اتفاق می‌‍‌افتد و اگر خدای نکرده از این مسیر منحرف شویم، خود و جامعه را دچار خسران کرده‌ایم.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه شما باید زبان گویای کارگران در مسیر حق و عدالت، مبارزه با فساد و ظلم باشید، افزود: بهره‌مندی رانتی از مزایا برای عده و طبقه خاص، درد مزمنی است که سالیان سال شرکت دخانیات را درگیر خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز