خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش حقوق کارمندان مطرح شد؛

چه کسی مستحق‌تر از پرستاران؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۰۷

حالا که بحث ترمیم مزایای کارمندان در بین است، چه کسی مستحق‌تر از پرستاران؟!

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها بحث ترمیم حقوق کارمندان دولت به شدت مطرح شده؛ قرار است مزایای مزدی قانون مدیریت خدمات کشوری ارتقا یابد و از این طریق، دریافتی کارمندان دولت افزایش یابد؛ حتی دولت لایحه‌ای به مجلس فرستاده تا محدودیت افزایش ده درصدی قانون بودجه‌ی سال جاری را برطرف سازد.

جواد توکلی (فعال صنفی پرستاران) در این رابطه می‌گوید: حالا که بحث افزایش حقوق کارمندان نهادهای دولتی مطرح است، واقعاً چه کسی مستحق‌تر از پرستاران؛ پرستاران بیشتر از تمام گروه‌های شغلی محتاج افزایش حقوق هستند؛ افزایشی که حق قانونی‌شان است و اصلاً لطف نیست.

او اضافه می‌کند: برای اجرای «فوق‌العاده خاص» در احکام حقوقی کارکنان، آیا خاص‌تر از گروه بهداشت و درمان داریم که با رشادت‌های خود در دوران کرونا، سختی‌ها را برای مردم آسان کردند و تمام خطرها را به جان خریدند.

به گفته‌ی توکلی، روز پرستار نزدیک است و همچنان دست دولتی‌ها و مقامات برای قدردانی از پرستاران خالی‌ست.

او تاکید می‌کند: انتظار داریم تا قبل از روز پرستار، فوق العاده خاص را برای پرستاران و مدافعان سلامت اجرایی کنند؛ این حق قانونی کادر درمان است؛ بعد به سراغ اصلاحیه و طرح برای افزایش حقوق کارمندان بروند؛ چرا دولت و وزارت بهداشت حاضر به اجرای قوانین مزدی برای پرستاران نیست؛ آیا امسال هم می‌خواهند روز پرستار را بدون هیچ آورده‌ی ملموسی برای مدافعان سلامت، صرفاً به شعار و وعده بگذرانند یا قرار است تا آن روز اتفاق مثبتی بیفتد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز