خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری هویزه سه ماه حقوق طلبکارند/ شرکت‌های نفتی حق آلایندگی‌ بپردازد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۳۳

جمعی از کارگران شهرداری هویزه از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

تعدادی از کارگران شهرداری هویزه در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند و گفتند: علاوه بر ۳ ماه حقوق معوقه، بخشی از مطالبات بیمه‌ای ما به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

به گفته کارگران، علارغم پیگیری‌های مکرر کارگران برای دریافت حقوق، مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نمی‌دهند.

این کارگران که در بخش‌های خدمات و فضای سبز کار می‌کنند، در ادامه گفتند: در شرایط سخت کار می‌کنیم اما از دستمزد خبری نیست! بیشتر همکاران، نمی‌توانند نیازهای ضروری خانواده‌هایمان را تامین کنند، انتظار داشتیم شهرداری هر ماه حداقل بخشی از مطالباتمان را بپردازد.

طبق اظهارات این کارگران؛ یکی از منابع درآمدی شهرداری از راه دریافت ارزش افزوده است که این مبلغ ناچیز کفاف حقوق کارگران را هم نمی‌دهد از همین رو شهرداری ناچار است از درآمد عوارض اخذ شده‌ی شهری استفاده کند که آنهم به درستی پرداخت نمی‌شود.

به گفته این کارگران؛ بخش دیگری از مشکلات شهرداری پرداخت نشدن عوارض حق آلایندگی ازسوی شرکت‌های نفتی وپالایشگاهی مستقر در شهرستان هویزه بخصوص در منطقه دشت آزادگان است.

آن‌ها در این‌باره گفتند: یش از ۲۰ شرکت نفتی در شهرستان هویزه مستقر هستند که از قرار معلوم حق آلایندگی به شهرداری نمی‌پردازند بنابراین درآمد ناچیز شهرداری هویزه کفاف پرداخت به موقع حقوق کارگرانش را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز