خبرگزاری کار ایران

موسوی خبر داد:

خدمت‌رسانی داوطلبانه کارکنان تأمین‌ اجتماعی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۴۴

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: راهپیمایی با شکوه اربعین، افتخار شیعه و جمهوری اسلامی ایران است و همه باید تلاش کنیم آن را باشکوه و رونق برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی، معاونان و مدیران سازمان و همچنین مدیران‌ عامل شرکت‌های تابعه این سازمان، دومین جلسه ستاد اربعین سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور بررسی نحوه مشارکت و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و زائران در ایام اربعین حسینی امروز در سازمان تامین اجتماعی برگزار کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی در این جلسه، با تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنانی که برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) تلاش می‌کنند، گفت: همه کسانی که در مسیر امام حسین و اهل بیت (ع) مشغول خدمتگزاری هستند، این کار را از روی عشق و دلباختگی به اولیاءالله انجام می‌دهند و ان‌شالله در پیشگاه حضرات معصومین (ع) مأجور هستند. کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به‌صورت داوطلبانه، با شور و اشتیاق نقش و سهم خود را در خدمتگزاری به زائران امام حسین (ع) ادا می‌کنند. 

وی با بیان اینکه اربعین حسینی بالاترین فضیلتی است که در امتداد آن بحث ظهور و انتظار متجلی می‌شود، افزود: در ایام اربعین هر سال، دریای خروشان عرض ادب و احترام به امام حسین (ع) را در میان مردم شاهد هستیم. جمعیت میلیونی از عاشقان و مریدان اهل بیت (ع) به کربلا می‌روند و بر پیمودن و ادامه راه سیدالشهدا (ع)، تجدید عهد و میثاق می‌کنند. 

موسوی با تاکید بر اینکه باید همه ملاحظات قانونی و بهداشتی را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در نظر داشته باشیم، گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین، افتخار شیعه و جمهوری اسلامی ایران است و همه باید تلاش کنیم این مراسم باشکوه‌تر و با رونق بیشتر نسبت به سال‌های گذشته که محدودیت‌های کرونایی وجود داشت، برگزار شود. در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان از ظرفیت‌های مردمی و همکاران داوطلب استفاده می‌شود تا در خدمت زائران باشیم. 

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اربعین حسینی، یک تمدن و فرهنگ و فرصت بی‌نظیری برای ترویج شعائر اسلام است، گفت: باید این فرصت را پاس بداریم و از آن برای ارتقای فرهنگ اسلامی استفاده کنیم. از همکاران داوطلب و خیرین در مجموعه برای ارائه خدمات به زائران استفاده خواهد شد و شرکت‌های تابعه بر اساس مسئولیت اجتماعی خود نقش خود را در این مسیر ایفا می‌کنند. 

وی افزود: در موکب‌های سازمان تأمین‌اجتماعی که در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران برپا می‌شود، تیم‌های درمانی و خدماتی به صورت داوطلبانه مستقر خواهند شد تا به بیمه‌شدگان و زائران عزیز خدمات درمانی موردنیاز ارائه شود. بسیج سازمان نیز در کربلا در دو منطقه اقدام به برپایی موکب می‌کند. 

در ادامه این جلسه، مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه و همچنین مدیران درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های ایلام و خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و پیگیری‌ها جهت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و زائران در راهپیمایی اربعین حسینی ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز