خبرگزاری کار ایران

در سفر معاون وزارت کار، تعاون و رفاه به شهر کازان مطرح شد؛

تسهیل طرح ایران و روسیه برای ایجاد «اتاق تعاون» مشترک

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۰۴

مهدی مسکنی گفت: زمینه‌های ایجاد اتاق تعاون در شهر کازان جمهوری تاتارستان روسیه فراهم شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر هیات ایرانی به کازان روسیه با تأکید بر توسعه تعاملات اقتصادی بین‌المللی گفت: بخش تعاون ایران در عرصه بین‌المللی تقویت می‌شود. 

به گفته مهدی مسکنی (معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) افتتاح نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی و حضور فعال شش تعاونی شاخص استان گلستان از دلایل این سفر به شمار می‌رود. 

مهدی مسکنی در حاشیه این سفر، کمک به برندسازی شرکت‌های تعاونی در سراسر کشور و توسعه بازار تعاونی‌ها را برای حضور تعاون‌گران در عرصه تجارت بین‌المللی از جمله اهداف مهم دولت سیزدهم دانست. 

وی افزود: حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و حضور تعاونی‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی با جدیت پیگیری می‌شود. 

مسکنی تأکید کرد: ظرفیت اقتصادی و تجاری بخش تعاون پشتوانه اساسی برای صادرات غیرنفتی کشور است. 

معاون امور تعاون افزود: زمینه‌های ایجاد اتاق تعاون در شهر کازان جمهوری تاتارستان روسیه فراهم شد. ضمن اینکه توسعه کانال‌های توزیع و ایجاد فضای مبادلات تجاری میان ایران و استان کازان روسیه تسهیل می‌شود. 

مسکنی در این سفر با همراهی استاندار گلستان در دیدار با «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه ظرفیت‌های اقتصادی و تجازی بخش تعاون را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز