خبرگزاری کار ایران

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل استان البرز تاکید کرد:

نیاز شدید شرکت‌های فعال در شهرک‌های صنعتی به نیروی انسانی+لینک

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۴۵

ابراهیم شادمهر گفت: هماهنگی‌های لازم برای جذب نیروهای بیکار با مدیران کاریابی غیر دولتی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شادمهر (مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل استان البرز )در نشست هم اندیشی و هماهنگی کاریابی‌های غیردولتی استان گفت: کاریابی‌های البرز باید در جذب نیروی کار مورد نیاز شرکت ها در استان البرز فعال شوند.

در این نشست با اشاره به سهم استان البرز در جذب نیروی بیکار گفت: هماهنگی‌های لازم برای جذب نیروهای بیکار و استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی استان با مدیران کاریابی غیر دولتی انجام می‌شود و مقرر است با توجه به نیاز شدید شرکت‌های فعال در شهرک‌های صنعتی به نیروی انسانی کار، ضمن تعامل با کارفرمایان، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در استان نسبت به تامین نیروی کار اقدامات لازم صورت پذیرد.

 وی با تاکید بر اطلاع‌ رسانی درست در سطح جامعه هدف کارجویان توسط کاریابی‌ها با بکارگیری روش‌های مختلف تبلیغاتی و اطلاع رسانی اظهار کرد: انتظار ما این است که کاریابی های غیر دولتی در تحقق برنامه های ملی تلاش و همت خود را بکار بسته تا شاهد درخواست های مکرر کارفرمایان در خصوص تامین نیروی انسانی کار در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان البرز نباشیم.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل استان البرز تاکید کرد: استفاده از سامانه جستجوی شغل به آدرس نمایه اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir به منظور اتصال کارجو به کارفرما از طریق جستجوی فرصت های شغلی و اعزام از سوی کاریابی های هر استان از دی ماه سال قبل اجرایی شده است و تمامی بستر های لازم برای رسیدن به هدف مورد پیش‌بینی فراهم است و در این خصوص هیچ گونه کوتاهی را نخواهیم پذیرفت ، البته مشوق‌های دولت برای کاریابی در تحقق هدف مذکور نیز پیش بینی شده است.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از مدیران کاریابی‌های غیر دولتی استان البرز نیز به بیان مسایل و موضوعات خود اعم از برخورد با کاریابی های غیر مجاز پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز