خبرگزاری کار ایران

مطالبات چهارده‌گانه معیشتی و صنفی پرسنل شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۸۳۲

جمعی از پرسنل شهرداری در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، رئیس شورای شهر و شهردار تهران مطالبات معیشتی و صنفی خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرسنل شهرداری در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، رئیس شورای شهر و شهردار تهران مطالبات معیشتی و صنفی خود را مطرح کردند. 

در متن این کارزار آمده است: 

احتراماً همانگونه که استحضار دارید مطالبات به حق و قانونی پرسنل (رسمی و غیررسمی) شهرداری تهران در سال‌های اخیر مغفول مانده و به آن‌ها توجهی نشده است. پرسنل خدوم، ساعی و نجیب شهرداری از آنجا که خود را خادم مردم شریف تهران و مقید به نظام جمهوری اسلامی می‌دانند از هرگونه کم‌کاری با وجود ناملایمات و کاستی‌ها خودداری کرده‌اند، لیکن وضعیت معیشتی آن‌ها به نحوی است که امروز شرمنده خانواده و فرزندان خود شده‌اند. لذا از شما به عنوان مقامات مسئول خواهشمندیم نسبت به درخواست‌های ما پرسنل شهرداری توجه ویژه نمایید، چراکه ما وضعیت کشور و شهرداری را مدنظر قرارداده و به هیچ وجه اجازه سوءاستفاده بیگانگان و دشمنان از مطالبات به‌حق و قانونیمان را نخواهیم داد. 

درخواست‌های معیشتی و صنفی ما پرسنل شهرداری تهران (رسمی و غیررسمی) به شرح زیر است: 

1. اصلاح نظام هماهنگ پرداخت به مدیریت جامع خدمات کشوری برای پرسنل رسمی و همطراز شدن حقوق پرسنل با سایر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر گاز، برق، آب و… با توجه به‌عدم افزایش متناسب در سال‌های گذشته

2. افزایش احکام پرسنل رسمی و غیررسمی (خدمات اداری شهر، هادیان و سایر پرسنل قراردادی) متناسب با تورم موجود به صورت مستمر

3. میزان افزایش (درصد) حقوق پرسنل قراردادی طبق قانون حقوق و دستمزد ۱۴۰۱، به دلیل تورم بالا نیازمند افزایش و ترمیم می‌باشد که در خصوص آن باید اقدام ویژه صورت گیرد. 

۴. عدم تبعیض در پرداخت حقوق، مزایا و احکام کلیه پرسنل مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته

5. توجه ویژه به بیمه و درمان کلیه کارکنان و بهبود وضعیت خدمات شرکت شهر سالم (افزایش سطح خدمات، پوشش بیمه، افزایش قدرت و اعتبار دفترچه خدمات درمانی برای پرسنل رسمی و غیررسمی) 

6. توجه ویژه به مسکن پرسنل، بررسی وضعیت و برخورد با انحرافات و تخلفات انجام‌گرفته در تعاونی‌های مسکن موجود و ارائه تسهیلات جهت خانه‌دار شدن پرسنل رسمی و غیررسمی در سال‌های اولیه خدمت

7. برقراری مجدد تورهای رفاهی با قیمت معقول (حداقل یک تور برای هر نفر در سال) 

8. تعیین تکلیف صندوق ذخیره کارکنان و رسیدگی ویژه به وضعیت این صندوق

9. همکاری لازم جهت ایجاد اتحادیه/کانون پرسنل شهرداری تهران

10. توجه ویژه به همکاران بازنشسته و کمک به وضعیت معیشت و رفاه آن‌ها

11. محاسبه هزینه نهاری به میزان قیمت غذای ارائه‌شده در مجموعه‌های شهرداری تهران

12. در اولویت قراردادن تبدیل وضعیت استخدام همکاران قراردادی به رسمی (ثابت) قبل از هرگونه جذب نیروی جدید (خارج از پرسنل قراردادی شهرداری) 

13. تعیین حق مسکن برای پرسنل مجرد/خانم که تاکنون از این حق محروم بوده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز