خبرگزاری کار ایران

ادامه تاخیر مطالبات مزدی کارگران شهرداری ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۰۹

مشکل پرداخت نشدن دستمزد معوقه نزدیک به ۷۰۰ کارگر شهرداری ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان هنوز ادامه دارد.

برخی منابع کارگری در شهرداری ایرانشهر در تماس با خبرنگار ایلنا، از طلب چند ماهه‌ی کارگران شهرداری ایرانشهر و سازمان‌های وابسته به آن خبر دادند.

این کارگران با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آن‌ها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است، افزودند: علارغم پیگیری‌های مکرر کارگران از مسئولان، بازهم با مشکلات معیشتی ناشی از عدم دریافت مزد مواجهیم.

یکی از کارگران خدماتی شهرداری ایرانشهر؛ عمده دلیل به تاخیر افتادن مطالبات خود و سایر همکارانش را کمبود منابع مالی شهرداری عنوان کرد و در ادامه گفت: ادامه مشکلات مالی ما درحالی است که شورای شهر و شهردار بارها به کارگران قول پرداخت حقوق معوقه آنان را داده‌اند ولی نتوانسته‌اند قول خود را عملی کنند.

یکی دیگر از کارگران شهرداری ایرانشهر نیز گفت: به دلیل‌عدم پرداخت حقوق و دستمزد در سه۴ ماه گذشته با مشکلات مالی روبرو شده‌ایم. اخیرا هم که پیگیر پرداخت مطالبات خود از شهردار شدیم به جای چاره اندیشی از ما کارگران می‌خواهند شرایط و وضعیت بی‌پولی شهرداری را درک کنیم.

به گفته وی؛ جدا از معوقات مزدی حدود ۱۴ سال است که عیدی و پاداش پایان سال به کارگران پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز