خبرگزاری کار ایران

کارگران اتوبوسرانی پرتغال فراخوان تجمع دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۰۳

کارگران ایستگاه اتوبوس در پرتغال قصد دارند از ساعت ۰۳:۰۰ اعتصاب ۲۴ساعته را برای خواستار بهبود حقوق و شرایط کاری برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری کرایسِز، کارگران ایستگاه اتوبوس برای اعتصاب ۲۴ساعته در لیسبون پایتخت پرتغال، ۱ ژوئن (یازدهم خرداد) برنامه‌ریزی کردند. 

طبق این گزارش، در نتیجه این اعتراض سراسری؛ اختلال در خدمات اتوبوسرانی و ترافیک شهری و حتی امکان وقوع اعتراضات عمومی مرتبط با آن روی خواهد داد. 

کارگران ایستگاه اتوبوس در پرتغال قصد دارند از ساعت ۰۳:۰۰ اعتصاب ۲۴ساعته را برای خواستار بهبود حقوق و شرایط کاری برگزار کنند. احتمال دارند صدها راننده، کارگر و کارمند شرکت اتوبوس‌رانی دولتی در این اعتصاب شرکت کنند. 

در حالی که سازمان‌دهندگان این برنامه هنوز اعتراضات مرتبطی را در سایر صنوف اعلام نکرده‌اند، کارگران ممکن است در ایستگاه‌های اتوبوس یا خارج از ادارات دولتی تظاهرات کنند که به طور بالقوه باعث اختلالات محلی در حمل‌ونقل می‌شود. 

صف‌های طولانی‌تر و تاخیرهای خدماتی نیز ممکن است در ایستگاه‌های اتوبوس در سراسر لیسبون، به‌ویژه در ساعات اوج مصرف، رخ دهد. ضمن اینکه افزایش تقاضا برای حمل و نقل جایگزین امکان‌پذیر است. 

وزارت کشور پرتغال پیشاپیش طی بیانیه‌ای از مردم خواسته نحوه حمل و نقل خود را مجدداً بررسی کرده و زمان بیشتری برای رسیدن به مقاصد در لیسبون و سایر شهرهای اصلی این کشور در نظر بگیرند. همچنین پلیس لیسبون خواسته تا در نزدیکی ایستگاه‌های اتوبوس و سایر مکان‌های اعتراضی احتیاط کامل از سوی مردم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز