خبرگزاری کار ایران

جوابیه شرکت تولید سموم علفکش به یک خبر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۴۷

روابط عمومی شرکت تولید سموم علفکش در واکنش به خبری با عنوان «واحد تولیدی سموم علف کش ساوه همچنان تعطیل است» جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی شرکت تولید سموم علفکش در واکنش به خبر منتشر شده در «ایلنا» با عنوان «واحد تولیدی سموم علف کش ساوه همچنان تعطیل است» جوابیه‌ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است: 

«عطف به مطلب منتشر شده در مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ با کد خبر ۱۲۳۵۷۵۴ در آن خبرگزاری، به نقل از دو تن از کارگران بازنشسته کارخانه تولید سموم علفکش که در آن خبرگزاری منتشر شده است، ضمن تکذیب موارد مطروحه به اطلاع می‌رساند: 

۱- این شرکت توسط هیئت مدیره منتخب مجمع عمومی سهامداران اداره می‌شود و انتشار اینگونه اخبار کذب بدون هیچگونه اخذ استعلامی از هیئت مدیره این شرکت برخلاف موازین اخلاقی و حرفه‌ای خبرگزاری می‌باشد. 

۲- برخلاف مطلب ذکر شده دال بر فروش کلیه ماشین آلات و تجهیزات کارخانه مطلب فوق کذب بوده و همه ماشین آلات و تجهیزات موجود می‌باشد. 

۳- این شرکت بر اساس موازین قانونی نسبت به تسویه حقوق و مزایا و سنوات کارگران خود اقدام نموده و در حال حاضر هیچگونه بدهی کارگری، بانکی، مالیاتی، بیمه و سایر اشخاص ندارد. 

۴- لازم به ذکر است استفاده از محصولات این شرکت به صورت فصلی می‌باشد و تولیدات این شرکت بنا به شرایط حاکم بر بازار و اخذ سفارشات جدید در هر زمان قابل انجام است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز