خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت/ ثبت‌نام تا ۱۷ تیر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۳۵

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی کشور از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی کشور از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد. 

 علی حسین شهریور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد رشته‌های مسابقات ملی مهارت در مقایسه با دوره قبل، تصریح کرد: رشته‌های فناوری خودرو‌های ریلی، پذیرش هتل، خدمات رستوران‌داری، آرایشگری مردانه، هنر بازی‌های سه بعدی رایانه‌ای، نانوایی نان‌های حجیم، ساخت و ساز خشک و گچ کاری و نگهداری و تعمیر هواپیما برای اولین بار در مسابقات ملی مهارت برگزار خواهند شد. 

معاونت پژوهش برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش و فنی آموزش فنی و حرفه‌ی کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام این دوره مسابقات از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۷ تیرماه از طریق تارنمای مسابقات مهارت ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات پس از حضور در اردوهای مقدماتی به مسابقات جهانی مهارت اعزام خواهند شد. 

جوانان زیر ۲۱ سال برای ثبت نام و حضور در این مسابقات به وبسایت زیر مراجعه کنند: http://www.worldskills.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز