خبرگزاری کار ایران

هیچ کارفرمایی در استان بوشهر حق تعدیل نیرو ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۱۹۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تاکید کرد: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، «محمدتقی ایرانی» در اولین کمیسیون کارگری استان در سال ۱۴۰۱، با تاکید بر ایجاد امنیت شغلی در محیط‌های کارگری در سال جدید که آرامش روانی کارگران را در پی دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در دین مبین اسلام کارگر ارزشمند دانسته شده و با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته بنابر این نباید کارگر ومطالباتشان نادیده گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه کارگران و خانواده‌های آن‌ها نباید نگران معیشت و آینده شغلی خود باشند، گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

وی گفت: کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه اعضای کمیسیون کارگری تلاش کنند تا وضعیت شرکت‌های استان و پرداخت‌های آن‌ها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود.

وی یادآور شد: کارفرما و پیمانکار متعهد به کارگران ومطالباتشان باشند و در صورت کوتاهی قطعاً از از کارفرمایان متخلف با استفاده از ابزار قانونی استفاده برخورد می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در خاتمه افزود: انشاالله هفته کار و کارگر امسال کارگر و کارفرما در کنار هم با وحدت و همدلی و به شایستگی تکریم شوند و در تمام شهرستان‌ها کارگران نمونه تقدیر و تجلیل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز