خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رئیس مجلس طرح «ساماندهی استخدام کارکنان دولت» را به صحن بیاورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۶۱

رامین اناری گفت: از رئیس مجلس درخواست داریم قبل از پایان سال و بعد از خاتمه‌ی بررسی بودجه، طرح ساماندهی را به صحن بیاورد.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) در تماس با خبرنگار ایلنا، از انتظارات میلیون‌ها کارگر شرکتی و قراردادی سراسر کشور گفت.

او افزود: در ارتباطی که با نمایندگان مجلس داریم متوجه شدیم که قاطبه‌ی نمایندگان مجلس با تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت موافقند و سه دسته امضای مختلف نیز برای این منظور جمع کرده‌اند. حالا که فضای مجلس شورا بیشتر از همیشه مثبت است و کارگران نیز مدتهاست در انتظار تصویب این طرح هستند، توقع داریم ریاست مجلس، طرح ساماندهی را به عنوان اولین طرح بعد از بودجه، به صحن بیاورد.

به گفته وی، اگر رئیس مجلس همراهی کند، امکان تصویب کلیات طرح قبل از پایان سال وجود دارد و دیگر نیاز نیست منتظر سال بعد بمانیم.

اناری به نمایندگی از هزاران کارگر منتظر می‌گوید: بریدن دست‌های واسطه از سفره‌ی کارگر و کارمند، بزرگ‌ترین خدمتی است که مجلس شورا می‌تواند در حق نیروی کار کشور صورت دهد. اگر کلیات طرح با همت و مساعدتِ ریاست محترم مجلس، قبل از نوروز به تصویب برسد، خیال کارگران شب عید راحت می‌شود و با امید به آینده، منتظر سال نو می‌مانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز