خبرگزاری کار ایران

انتقاد نیروهای شرکتی وزارت بهداشت از تاخیر در بررسی طرح ساماندهی/ آیا قبل پایان سال این طرح به صحن می‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۸۴۶

نیروهای شرکتی وزارت بهداشت خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان سال شدند.

نیروهای شرکتی وزارت بهداشت در تماس با خبرنگار ایلنا، از تعلل در بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت انتقاد کردند.

این نیروها می‌گویند: باتوجه به قول‌های نمایندگان مجلس و اظهارنظرهایی که کرده بودند، انتظار داشتیم قبل از پایان سال، طرح ساماندهی به صحن علنی بیاید و کلیات آن تصویب شود؛ اما حالا گویا هیچ اراده‌ای برای تصویب این طرح قبل از پایان سال وجود ندارد.

نیروهای شرکتی وزارت بهداشت می‌گویند: ما خواستار برچیده شدن تمام شرکت‌های پیمانکاری و تبدیل وضعیت فوری تمام شرکتی‌ها و قراردادی‌ها هستیم؛ از نمایندگان مجلس درخواست داریم توضیح دهند که چرا طرح ساماندهی هنوز به صحن نیامده و تصویب نشده است.

طبق اطلاعات دریافتی، علیرغم اینکه بیش از صد نماینده پای بیانیه تسریع در طرح ساماندهی و لزوم آمدن آن به صحن علنی را امضا کرده‌اند، هنوز خبری از مطرح شدن این طرح در صحن علنی نیست؛ از قرار بعد از بررسی لایحه بودجه نیز طرح‌های دیگری در اولویت بررسی مجلس قرار دارد و هیچ برنامه‌ای فعلاً برای بررسی و تصویب طرح ساماندهی مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز