خبرگزاری کار ایران

در حاشیه‌ی نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه‌ای برای ارتقای آموزش کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۵۴

در حاشیه‌ی نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم تفاهم‌نامه‌ای بین موسسه کار و تامین اجتماعی و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران برای ارتقاء آموزش کارگران امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز (یکشنبه/ ۸ اسفند) در حاشیه‌ی نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم تفاهم‌نامه‌ای بین موسسه کار و تامین اجتماعی و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران امضا شد. 

رحیم سرهنگی (رییس موسسه کار و تامین اجتماعی) گفت: یکی از رسالتهای ویژه ما در موسسه‌ی کار و تامین اجتماعی این است که بتوانیم به انجمن‌های کارگری خدمات آموزشی ارائه بدهیم. در واقع ما با هدف ارتقای بهره‌وری و افزایش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای محیط کار چنین تفاهم‌نامه‌ای را امضا می‌کنیم. بر این اساس آموزش‌های مختلفی برای کارگران در نظر گرفته شده است. امیدواریم با این تفاهمنامه بتوانیم باری را از روی دوش کارگران برداریم. 

ابوالفضل اشرف منصوری (رئیس کانون عالی انجمن صنفی کارگران) نیز در این خصوص گفت: این تفاهم‌نامه با توجه به ظرفیتهای بالایی که در موسسه کار و تامین اجتماعی وجود دارد، امضا می‌شود. آموزش یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه کار و تولید است. هر چه آگاهی جامعه هدف ما بالاتر برود دغدغه و دردسر کمتری خواهند داشت. یکی از نقاط ضعف کارگران، فقر شدید آموزشی در حوزه ایمنی و بهداشت و همچنین قانون کار است. اگر جامعه هدف ما در این زمینه‌ها تسلط بیشتری داشته باشد، شکایت‌های کارگری و کارفرمایی کاهش پیدا می‌کند و از طرفی حوادث کار کمتری را شاهد خواهیم بود. ما با این تفاهم‌نامه سعی می‌کنیم از ظرفی موسسه کار و تامین اجتماعی استفاده کنیم و امیدوارم دستاورد و بازخورد مناسبی از این حرکت علمی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز