خبرگزاری کار ایران

افزایش درآمد حقوق‌بگیرانِ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تا ۶۰درصد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۵۲۳

با حضور وزیر کار از سطوح درآمدی جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر رونمایی شد. براین اساس درآمد حقوق‌بگیرانِ این صندوق تا ۶۰درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران فلاحتی (سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر) در حاشیه «آیین افتتاحیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم» به ایلنا گفت: با حضور وزیر کار از سطوح درآمدی جدید این صندوق رونمایی شد. براین اساس درآمد حقوق‌بگیرانِ این صندوق تا ۶۰درصد افزایش پیدا خواهد کرد. 

وی گفت: این افزایش درآمد طی ۱۶ سال اخیر هرگز در صندوق بیمه کشاورزان سابقه نداشته است و افزایش درآمد نهایتا بین ۷ تا ۸ درصد بوده است. با این افزایش درآمد به طور مثال کسی که تا سال گذشته یک میلیون و دویست هزار تومان مستمری می‌گرفته برای سال جدید دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق خواهد گرفت. 

فلاحتی بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۶۱ هزار بیمه شده فعال دارد که ما با راه انداختنِ پویشی تحت عنوان «من حامی بیمه اجتماعی کشاورزان هستم» به دنبال جذب تعداد بیشتری عضو هستیم تا کسانی که توان پرداخت حق بیمه ندارند بتوانند از این بیمه برخودار شوند. این بیمه برای محرومین است و باید از این بیمه حمایت شود. ما پیگیرِ قوانین حمایتیِ بیشتری برای این اقشار در مجلس و دولت خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز