خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

حقوق و عیدی کارگزاران مخابرات روستایی واریز نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۰۸۰

کارگزاران مخابرات روستایی از عدم پرداخت عیدی و حقوق انتقاد کردند.

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم واریز حقوق بهمن و عیدی انتقاد کردند.

آن‌ها اظهار داشتند: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، عدم واریز حقوق و عیدی می‌تواند مشکلات زیادی را برای کارگزاران مخابرات روستایی به وجود آورد. متاسفانه هر سال شرکت مخابرات ایران در ماههای آخر سال به بهانه‌های مختلف، حقوق و عیدی کارکنان خود مخصوصا کارگزاران مخابرات روستایی را با تاخیر و یا به صورت ناقص پرداخت می‌کند.

کارگزاران مخابرات روستایی با بیان اینکه «تعریف کردن سازوکار مشخص برای پرداخت به موقع حقوق کارکنان یکی از الزاماتی ست که باید توسط مجموعه مدیران شرکت مخابرات مد نظر قرار داده شود» می‌گویند: پرداخت به موقع حقوق و عیدی کارگزاران مخابرات روستایی اهمیت خاصی برای این قشر ضعیف دارد چون حداقل می‌تواند بخشی از مشکلات آن‌ها جهت پرداخت اقساط، خرید لباس و خواروبار برای عید و غیره را مرتفع نماید.

نمایندگان جامعه مخابرات روستایی، خواستار پرداخت سریع حقوق و عیدی شدند تا این زحمتکشان روستایی بیش از این به درسر نیفتند و بتوانند هزینه‌های شب عید را پرداخت کنند. تعداد کارگزاران در سراسر کشور حدود شش هزار نفر است که در روستاهای مختلف به خدمت‌رسانی مشغولند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز