خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری یاسوج ۵ ماه حقوق۷ عیدی و سنوات طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۵۶

به گفته کارگران شهرداری یاسوج؛ پرداخت حقوق کارگران در گرو وصول بدهی‌های برخی نهادهای دولتی به شهرداری است.

به گزارش خبرنگارایلنا، تعدادی از کارگران شهرداری یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد می‌گویند که شهرداری طلبی زیادی از ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی دارد ولی حوزه حقوقی و حتی شورای شهر در گرفتن این طلب تاکنون موفق نبوده‌اند.

این کارگران با بیان اینکه در ادامه بی‌توجهی کارفرما به پرداخت مطالبات‌مان، صبح روز گذشته (سوم اسفند ماه) تعدادی از همکارانمان در مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند، گفتند: میزان طلب شهرداری به حدود ۱۴۰ میلیارد تومان می‌رسد که اگر شهرداری موفق به وصول آن شود همه مطالباتمان به‌روز خواهد شد.

یکی از کارگران با بیان اینکه در حال حاضر جدا از معوقات مزدی، شهرداری هنوز عیدی سنوات سال گذشته را به کارگران بدهکار است، افزودند: در این خصوص به اداره کار شکایت کرده‌ایم و شهرداری موظف به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون تومان به هر کارگر شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه مبلغ طلب‌های شهرداری هر ماه بیشتر می‌شود، به دلیل پرداخت نکردن و پرداخت ناکافی بدهی‌ها به شهرداری، کارگران به سختی اموراتشان را می‌گذرانند.

این کارگر گفت: شرایط زندگی برای کارگران شهرداری یاسوج بسیار سخت شده است به همین دلیل ما کارگران از مسئولان درخواست داریم قبل از پایان سال مطالبات مزدی و عیدی کارگران را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز